SimpelFact Forumindex SimpelFact
Vragen en antwoorden over SimpelFact

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Factuur doornummering

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SimpelFact Forumindex -> Werking
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
buiskool

BerichtGeplaatst: Vr Jan 22, 2010 1:08 pm    Onderwerp: Factuur doornummering Reageren met citaat

Ik heb veel plezier van het programma. Alleen heb ik een probleem met de volgorde van de factuurnummers. Het wordt, als ik niet oplet een rommeltje.
Bij de instellingen geef ik aan welk nummer moet opvolgen. Als ik dat uitvoer in een nieuwe factuur krijg ik de mededeling dat ik een uniek nummer moet gebruiken. Maar dat heb ik juist ingesteld. Als ik op OK druk, veranderd het nummer van de vorige factuur in de overzichtslijst. Ik weet niet hoe ik dit in orde moet krijgen. Heb echt alles al uitgeprobeerd.
Graag zo spoedig mogelijk antwoord. Zo kan ik er niet mee werken. Mijn administratie wordt zo een puinhoop. Crying or Very sad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Burggraaf
Site Admin

BerichtGeplaatst: Za Jan 23, 2010 12:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Blijkbaar bestaat het nummer toch al wel. Het gaat om het eerstvolgende factuurnummer wat moet worden ingesteld en dit mag geen bestaand nummer zijn. Let altijd goed op met dergelijke instellingen anders kan het inderdaad een rommeltje worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SimpelFact Forumindex -> Werking Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: